wtorek, 8 listopada 2016

Oto i my!

Cześć!
Dawno już za mną chodziło żeby znów założyć bloga (dla niewtajemniczonych kiedyś już tam miałam), no i wreszcie nastał ten dość ważny dla mnie moment, kiedy zaczynam pisać bloga. 
Jak nietrudno się domyślić blog będzie o owczarkowych perypetiach mojej suni- Elzy.
Z Elzą ćwiczymy agility i obi, za niedługo mam zamiar ją zapoznać z dyskami. Wszystko co ćwiczymy jest bardzo amatorskie. Na pewno kiedyś, jak ogarnę wreszcie mój komputer stworzę jakiś film i wpis o tym.
Jak na razie to tyle, za niedługo pojawi się kolejny wpis, a tymczasem zapraszam na naszą stronkę!


14 komentarzy:

  1. Znalazłam Was wreszcie! Zostajemy na dłużej i zapraszamy na post o naszej jesieni
    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie wróciłyście! Czekam na kolejne posty! :)

    http://z-zycia-owczarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochamy mocno ♥ Na pewno wkrótce się pojawią :*

      Usuń
  3. Super!!! Będziemy czytać na bieżąco :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna ikonka facebooka. Czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy ♥
    Was już od bodajże wakacji obserwujemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śledzimy, jesteśmy, trzymamy kciuki w blogowej sferze :D :D
    http://czekoladowy-team.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Może nie będę oryginalna ale... czekam na kolejne wpisy, obserwuje i zapraszam do nas :D

    Pozdrawiam
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :D Ogromnie mi miło, bo widziałam twojego bologa i jest przeciekawy i przefajny, to w pewnym sensie zaszczyt (?) Tak, chyba tak to mogę ująć ^^

      Usuń
  8. Elza wygląda przeuroczo! :) Czekam na kolejne wpisy związane z jej perypetiami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nasz Astor pozdrawia Elzę! Mój pies to prawdziwy olbrzym, który najbardziej uwielbia leniuchowanie na dywanie w salonie. Tutaj się dopasowaliśmy. Także z nim agility nie poćwiczę. No, ale cóż sama chciałam mieć leonbergera https://johndog.pl/blog/rasy/leonberger/, to mam. Absolutnie nie żałuję. Będziemy do was zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń