sobota, 10 grudnia 2016

Haul jesienny!

Hej!
Co prawda już grudzień, aczkolwiek według kalendarza dalej jesień, więc czemu by się nie pochwalić naszymi jesiennymi zakupami? 😊


ZABAWKI




  1. PULLER- rzecz jasna rozmiar standard, jak dla nas jest idealny. Go mamy najdłużej, więc tak na prawdę w skrócie powiem, że suka mocno kocha 💗 
  2. Liker Cord (M)- to cudo mamy od bardzo bardzo niedawna, jest dopiero po jednej zabawie, suka za nim szalała, tak, że aż go zepsuła (na zdjęciu liker jest nowy, nieużywany), tzn. supeł się rozplątał i piłka oddzielnie i sznurek oddzielnie. Na szczęście udało mi się go uratować, ale nie wygląda tak rozkosznie jak przed zabawą.
  3. Kong wubba friends (L)- już jakiś czas czaiłam się na zabawkę pluszową z piszczałką dla Elzy, no i tak się stało, że kupiłam właśnie to. Jak otworzyłam paczkę to się zdziwiłam, bo nie sądziłam, że będzie aż tak pokaźnych rozmiarów. Na razie sobie poleży jeszcze i prawdopodobnie poczeka do świąt.
  4. Piłka planetka (L)- o tej piłce było tak głośno w psim świecie, aż stwierdziłam że muszę ją mieć, jak na razie jestem z niej bardzo zadowolona.
  5. Collision Course Aport Obedience (M)- co tu dużo mówić, coś tam dłubiemy w obi, więc stwierdziłam, że to jest czas na aport 😃
  6. Frisbee Hyperflite cs- chciałam z Elzą spróbować coś z fri, jednak nie pykło. Mam zamiar wyciągać je od czasu do czasu może suka się dobrze nakręci i coś złapie. Ciśnienia nie ma z żadnej strony, więc na razie fri leżakuje w psim pudle...

AKCESORIA DLA WŁAŚCICIELA



  1. Torba KynoART- ta torba to zdecydowany must have każdego owczarkowicza 😂 Pasuje do wszystkiego, ładnie się prezentuje i wygląda na solidną, więc myślę, że trochę mi posłuży...
  2. Portfelik no name- kupiłam go na wystawie kotów. Tak. Na wystawie kotów kupiłam portfel w jamniki 😂

AKCESORIA SPACEROWE



Może najpierw przeproszę za jakość, ale teraz obie te rzeczy nie są w stanie takim, aby zrobić im zdjęcia i wstawić w internety.
  1. Kaganiec CHOPO- z tego co pamiętam jest to wersja klasyczna owczarek niemiecki suka, miałyśmy wersję sport, ale gapa Asia zgubiła...
  2. Obroża el perro- wymarzona, najpiękniejsza, najwspanialsza. Co z tego, że teraz delikatnie rzecz ujmując zmieniła swój kolor na dość ciemniejszy, ale ciii.

No i z naszych jesiennych zakupów to byłoby na tyle. Spodziewajcie się podsumowania zimowych zakupów, może ich dużo nie planuje, ale wszystko wyjdzie w praniu 😃
Chciałam też wam przekazać, że podsumowania Socjal Project'u niestety nie będzie z przyczyn losowych, jednak jeżeli jesteście ciekawi co i jak u nas to zapraszam na naszą stronę na FB 😉
Do napisania!
A&E


15 komentarzy:

  1. Super rzeczy kupiłaś! Jak sprawdza się u was planetka? Myślę nad jej kupnem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy jej jeszcze tak długo, żeby coś więcej o niej napisać :P Aczkolwiek, dotychczasowe doświadczenia były bardzo pozytywne i jak na tą chwilę polecamy :D

      Usuń
  2. Ciekawe zakupy :D Obroża z El Perro ma piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy :) Torba jest boska <3

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też puller zrobił szał, nie pomyślałabym że tak będzie, bo Dexter nigdy nie lubił rzeczy o tej fakturze i kształcie. Swoją drogą bardzo fajne zakupki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo średnio wierzyłam w puller, ale wszyscy polecali, szczególnie dla piłeczko maniaków , więc zaryzykowałam :D

      Usuń
  5. Bardzo fajne zakupy, szczególnie ta torba. Jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy!
    Ja widziałam już tyle opinii pullera, muszę się nad nim zastanowić.
    Pozdrawiamy,
    D&T

    OdpowiedzUsuń
  7. A u nas tak mało tego :/ Styczeń musi się polepszyć! :D Co do koziołka, Obi idzie wam super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To Elza musi być zadowolona z zakupów !! Planetka nam się marzy, ale jeszcze musi trochę poczekać. U mnie z zakupów na razie praktyczne rzeczy na podróż. Udało mi się dostać fajną butelkę z miską https://johndog.pl/produkt/plyn-do-mycia-lap-silnie-oczyszczajacy-green-leaf/. Idealne na wakacyjne podróże.

    OdpowiedzUsuń